Workshopuri

1. Self-marketing

De la autocunoaștere la branding personal

  • Obiectiv: informare privind structura şi conţinutul portofoliului de angajare – CV, scrisoare de motivaţie, interviul de angajare.
    Dezvoltarea abilităţilor personale de întocmire a portofoliului de angajare şi de prezentare la interviul de angajare.
  • Tematică: Ce este branding-ul personal?
    De ce si cum să scriu un CV şi o scrisoare de motivaţie?
    Cum să pregătesc un interviu de angajare?
    Ce se face şi ce nu se face la un interviu de angajare?
  • Durată: 2 ore;
    Număr de participanţi: minim 5, maxim 20
    Workshop-ul se organizează în cadrul evenimentelor de gen din UPB sau în baza colaborării cu organizaţiile studenţeşti şi la cererea studenţilor.

2. Comunicarea

Abilitate cheie în relațiile umane

  • Obiectiv: cunoaşterea propriului stil de comunicare
    înţelegerea specificului şi structurii comunicării asertive
    exersarea comunicării asertive şi a feedback-ului constructiv în contexte de activitate cotidiană.
  • Tematică: stiluri de comunicare – chestionar individual;
    Structura comunicării asertive – feedback-ul constructiv;
    Exemple de situaţii de comunicare asertivă – exerciţii.
  • Durată: 2 ore.
    Număr de participanţi: minim 5, maxim 20.

3. Cum să iei o decizie care să te mulțumească

Tehnici de luare a deciziilor în carieră

  • Obiectiv: conştintizarea stilului personal de luare a deciziilor.
    Modele de luare a deciziilor:

    Exersarea unui model decizional asupra unei situaţii personale.
  • Tematică: modele decizionale: analiza SWOT, grila luării deciziilor simple, metoda pălăriilor de Bono
    Situaţii personale decizionale – discuţii şi aplicaţii.
  • Durată: 2 ore.
    Număr de participanţi: minim 5, maxim 20.

4. CV Branding

  • Obiectiv: cum să-ți construiești un brand personal; CV-ul – ca element al brandului personal care te reprezintă în fața angajatorului
  • Descriere eveniment/tematică: prin acest tip de workshop ne propunem să-i informăm pe studenți cu privire la conceptul de brand personal, care sunt modalitățile prin care putem să ne construim acest brand, despre faptul că, CV-ul este un element al brandului personal și, redactat corect, este o primă carte de vizită pentru noi, în fața angajatorului.
  • Durată: 2 ore
  • Număr de participanți: minim 5, maxim 20

cv-branding

5. ProLeadership

  • Obiectiv: conștientizarea potențialul de leadership în vederea valorificării beneficiilor practice specifice leadership-ului
  • Descriere eveniment/ tematică: sesiunea vizează parcurgerea unui pachet complex de activități practice, respectiv studii de caz autentice și jocuri de rol, în vederea aprofundării abilităților de leadership. Programul este susținut de către Dr. Delia Mateias, specialist CCOC în domeniul leadership, inteligență emoțională și calitate
  • Durată: 2 ore
  • Număr de participanți: minim 5, maxim 20

pro-leadership

6. Curs de formare - Dezvoltarea competentelor antreprenoriale ID 62353

  • Program de formare profesionala autorizat ANC
    Obiectiv: Formarea persoanelor care doresc să iniţieze o activitate independentă
    Tematică: Dezvoltarea competenţelor antreprenoriale
    Resurse: 10 module de curs tipărite şi în format electronic
    Nr. maxim de persoane: grupe de maxim 25 participanţi
    Programul de formare beneficiază şi de o platformă e-learning în cadrul căreia cursanţii pot accesa resurse educaţionale.

    Ne pare rau dar acest program, temporar nu mai este acreditat ANC.